Importet amerikane kompesojnë ndërprerjen kanadeze
Zjarret e Kanadasë, të cilat fshirë rreth 1.5 milion fuçi të prodhimit ditor të naftës, pritet të nxisin importet e cisternave dhe normat e mallrave teksa konsumatorët amerikanë kërkojnë furnizime alternative pas rënies në furnizimet e tubacionit kanadez.
Me më naftë të papërpunuar bituminoze pompuar për Shtetet e Bashkuara, importuesit atje do të kenë nevojë për importe më të mëdha nga deti, kryesisht në Gjirin e Meksikës, plus kongjestionit ekzistues në port.
Edhe pse nafat e papërpunuar që ruhet në Amerikën e Veriut mund të përdoret për të kapërcyer disa nga ndërprerjet, ekspertët e anijeve presin rrtitje në importet e cisternave dhe normat e dërgesave.
Normat mesatare e këtij viti për një anije të madhe transporti të naftës bruto (VLCC) që mban 2 milion fuçi naftë janë rreth 56,000 dollarë në ditë,sipas firmës së shërbimeve të anijeve Clarkson (CKN.L), ndërsa normat mesatare për një Suexmax më të vogël, që mba rreth 1 milion fuçi , janë rreth 36,000 dollarë në ditë.
Kjo rritje e kërkesës, e barabartë me rreth 36 VLCCs nëse ndërprerja zgjat 12 muaj, në bazë të Arctic Securities të Norvegjisë, mund të neutralizojë ndikimin negativ mbi normat e mallrave nga dërgesat e reja me cisternë.
Revista Monitor, 10.05.2016