Publisher is the useful and powerful WordPress Newspaper , Magazine and Blog theme with great attention to details, incredible features...

Eksklusive: Bashkimi Europian denon Shqiperine per taksen doganore te naftes bruto!

Komuniteti i Energjise, pjese e strukturave te Bashkimit Europian, ka publikuar ne shtator te 2012 raportin tij vjetor. Ky raport analizon te rejat e fundit ne sektorin energjitik te shteteve anetare, ku ben pjese dhe Shqiperia. Gjithashtu raporti verifikon dhe zbatimin e legjislacionit europian ne fushen e energjise dhe naftes si dhe transpozimin e tij tek kuadri ligjor i cdo shteti anetar.
Perputhshmeria e legjislacionit shqiptar me ate europian
Raporti vlereson se tregu i naftes bruto dhe i karburanteve eshte i hapur per kompanite private dhe nuk ka preferenca midis kompanive vendase dhe te huaja. Por raporti thekson se nuk eshte bere asnje progres per heqjen e taksave doganore, ne kundershtim te plote me Nenin 41* te Traktatit te Komunitetit te Energjise. “Shqiperia vazhdon akoma te aplikoje nje takse doganore prej 10% ne importin e naftes bruto, sipas ligjit te tarifave doganore”, nenvizon raporti. Kjo takse aplikohet dhe ne disa nenprodukte te tjera nafte si karburanti i avioneve me 10%, lubrifikantet nga 2% ne 10%, bitumi 10% dhe koksi 2%.
Prioritetet
Sipas Raportit Vjetor, nder prioritetet kryesore te sektorit shqiptar te naftes duhet te jete zbatimi i nje politike te re per mbajtjen e rezervave te sigurise se karburanteve, ne perputhje me Direktiven Europiane 2009/119/EC. Gjithashtu duhet te jete privatizimi i Albpetrolit, konsolidimi i kapaciteteve aktuale te rafinimit si dhe heqja e taksave doganore qe nuk jane ne perputhje me Traktatin.
Ketu mund te lexoni Raportin Vjetor (6.7 MB).

energjia.al, 08.11.2012

*Article 41 of the Treaty
1. Customs duties and quantitative restrictions on the import and export of Network Energy and all measures having equivalent effect, shall be prohibited between the Parties. This prohibition shall also apply to customs duties of a fiscal nature.
2. Paragraph 1 shall not preclude quantitative restrictions or measures having equivalent effect, justified on grounds of public policy or public security; the protection of health and life of humans, animals or plants, or the protection of industrial and commercial property. Such restrictions or measures shall not, however, constitute a means of arbitrary discrimination or a disguised restriction on trade between the Parties.