Publisher is the useful and powerful WordPress Newspaper , Magazine and Blog theme with great attention to details, incredible features...

Shefi i Volkswagen: Prodhuesit e makinave “do të vdesin”, nëse nuk përshtaten

Industria e automjeteve po ndryshon. Ford do të prodhojë një Mustang elektrik me katër dyer. General Motors mund të ringjallë Hummer si një markë elektrike SUV. Google po zhvillon vetura që drejtojnë vetveten. Është një kohë e çuditshme, dhe Drejtori i Përgjithshëm i Grupit Volkswagen Herbert Diess thotë se ai mund të shohë kompaninë e tij të shkojë në rrugën e Nokia nëse nuk përshtatet aq shpejt, sipas Reuters. Prodhuesit e automjeteve janë shtrirë dhe mbijetesa e tyre e ardhshme financiare mund të jetë në rrezik.

Diess shprehu dyshime për aftësinë e VW për t’u përshtatur me një industri në ndryshim me ritmin e saj aktual, duke u thënë menaxherëve të vjetër të VW dje, “Nëse vazhdojmë me shpejtësinë tonë të tanishme, do të jetë shumë e vështirë,” sipas botimit. Ai shtoi, “Epoka e prodhuesve klasikë të makinave ka mbaruar”.

Kohët po ndryshojnë:

VW dhe të tjerët po garojnë në teknologji të reja automobilistike dhe po gjejnë konkurrencë të fortë nga Silicon Valley, të cilët nuk janë gjithmonë të përqendruar në kthimin e një fitimi të menjëhershëm. Për më tepër, Volkswagen dhe prodhuesit e tjerë automobilistikë po përballen me rregullime shtrënguese të emetimeve dhe rritje të standardeve të sigurisë ndërsa duhet të zhvillojnë makina autonome, elektrike dhe të lidhura – të gjitha në të njëjtën kohë.

Një pjesë e planit të VW për pozicionim më të mirë vetë përfshin rritjen e vlerës së saj të tregut nga 91 miliardë e tanishme në 200 miliardë €. Kjo do të thotë që prodhuesi i automjeteve do të përpiqet të ulë kostot, të zvogëlojë kompleksitetin dhe të investojë në teknologji të reja.

Në vitin 2020 mund të shohin ndryshime sizmike brenda industrisë. Ndërsa makinat elektrike dhe të drejtuara nga automjeti – dhe gurët në lëvizje gjysmë të vetë-lëvizjes – do të bëjnë mrekulli për zvogëlimin e ndotjes së ajrit dhe sigurisë – kjo ka të ngjarë të thotë më pak dyqane për riparimin e trupit të automjeteve, më pak lubrifikime të shpejta dhe më pak mundësi pune në industri.

Scan,  20.01.2020