Publisher is the useful and powerful WordPress Newspaper , Magazine and Blog theme with great attention to details, incredible features...

Volkswagen prezanton makinën e re elektrike

Sedani i ri elektrik Volkswagen, ID.3 do të dali në treg në mesin e vitit 2020 duke filluar nga rreth 30,000 euro. Dimensionet e saja janë më konkretisht; 4.26 e gjatë, 1.81 e gjerë dhe 1.55 metra e lartë si dhe ofron një distancë mes gomave prej 2.76m, gati 14cm më shumë se Golfi aktual.

Kjo është arsyeja pse katër persona janë të rehatshëm në bord, me shumë hapësirë ​​për gjunjët për ata që ulen prapa. Edhe bagazhi nuk është shumë keq: në fakt ai ka një kapacitet prej rreth 380 litra. Duke folur për teknologjinë, vlen të përmendet prania e katër prizave për karikim USB-C.

Platforma MEB, shtylla kurrizore e të gjitha makinave elektrike në të ardhmen duke filluar me ID.3, strehon motorin që jep 204 kf dhe që mund të kombinohet me bateri 45, 58 ose 77 kWh për një interval midis 330 dhe 550 km. Gjithashtu për bateritë, garancia është 8 vjet ose 160,000 km.

Duke përdorur rimbushjen prej 100 kW, mund të rimarr 260 km në vetëm 30 minuta. Fleta e të dhënave teknike të ID-së së re.3 në çiftin “zë” tregon vlerën maksimale të 310 Nm, ndërsa shpejtësia më e lartë është 160 km / orë.

ID-të e para që arrijnë në treg do të quhen 1St dhe do të kenë komandat zanore dhe sistemin e lundrimit si standard. Niveli i sipërm i cili është 1St Plus do të shtojë IQ.Light dhe ngjyrën dy-ton brenda dhe jashtë, ndërsa maja e diapazonit 1ST Max do të jetë në gjendje të llogarisë në një ekran me realitet të shtuar dhe një çati të madhe panoramike që ndër të tjera nuk zë hapësirë ​​në ndarjen e pasagjerëve.

Më në fund, për të gjithë blerësit e 30,000 njësive të para të ID.3, do të ofrohet një vit ose 2,000 kWh karikim falas.

Sipas CEO të Volkswagen Group, Herbert Diess duke paraqitur ID.3 e re, makinën e parë elektrike të masës. “Nuk është thjesht një model i ri i makinave: ID.3 është me të vërtetë ‘das auto’.” Me pak fjalë, një model që mungonte nga industria e makinave dhe në veçanti nga vetë Volkswagen, e cila kështu mbyll një nga periudhat më të komplikuara të një historie suksesi, që përkon edhe me ‘dieselgate’.

Scan,  11.09.2019