Publisher is the useful and powerful WordPress Newspaper , Magazine and Blog theme with great attention to details, incredible features...

Evropa kërkon dominim të tregut të baterive të makinave elektrike

Jashtë qytetit gjerman të Arnstadt, punëtorët e firmës kineze Amperex Technology Co Ltd (CATL) po përpiqen të ndërtojnë fabrikën më të madhe të baterisë së automjeteve elektrike në Evropë.

Zona, e cila mbulon një zonë të barabartë me rreth 100 fusha futbolli, ka vendosur më parë një nga fabrikat më të mëdha të panelit diellor të kontinentit. Gjatë një vizite në tetor, arkat prej druri të mbushura me pajisje të tepërta u grumbulluan jashtë strukturës së veshur me metale, për të krijuar rrugë për pajisjet e makinerive të bërjes së baterive. Buldozerët e zhurmshëm ‘sulmuan’ aty pranë, për t’u përgatitur për ndërtimin e një ndërtese të re.

Projekti prej 2 miliardë dollarësh, shqetëson politikëbërësit evropianë, të cilët janë të dëshpëruar për të siguruar që industria e tyre automatike nuk do të humbasë konkurrencën në kalimin në automjete elektrike. Shitjet e EV në Evropë pritet të hidhen në 7.7 milion në 2030 nga pak nën gjysmë milioni në 2019, sipas parashikimeve të BloombergNEF. Këto automjete kryesisht do të mundësohen nga bateritë nga prodhuesit aziatikë si CATL, përveç nëse kompanitë evropiane luftojnë dhe nuk ndërtojnë një zinxhir lokal të furnizimit.

EV dhe transporti i pastër janë në zemër të Marrëveshjes së Gjelbër të Bashkimit Evropian, një më shumë se 1 trilion euro (1.1 trilion dollarë) nismë e politikës së Komisionit Evropian që synon të bëjë që karboni i BE-së të jetë neutral deri në vitin 2050. Plani përfshin zëvendësimin e termocentraleve të mëdhenj me më të vogla, më shumë burime lokale të energjisë, të rinovueshme, ndërsa eliminojnë motorët e djegies në autobusë, makina dhe kamionë.

Politikanët evropianë dhe krerët e Volkswagen, Daimler dhe BMW janë zotuar të ndërtojnë një zinxhir furnizimi më të gjelbër për të gjitha ato automjete.
“Nëse e lëmë Kinën të zotërojë baterinë, atëherë do të humbim në qendër të veturave elektrike”, thotë zëvendësministri gjerman i ekonomisë Thomas Bareiss. “Nuk jam i sigurt se është mënyra më e mirë për industrinë tonë të automjeteve.”

Evropa ka vetëm një pjesë të lojtarëve të vegjël të baterive. Pjesa më e madhe e vlerës së një makine elektrike të prodhuar në Evropë i përket Azisë: Kina, Koreja dhe Japonia përbëjnë më shumë se 80% të prodhimit të baterive EV në botë, dhe kompani të tilla si CATL, LG Chem dhe Samsung SDI, kontrollojnë Evropën fabrikat më të mëdha të baterive.
Për ta ndryshuar këtë, Komisioni Evropian ngriti nismën e Aleancës së Baterive. Në dhjetor, KE aprovoi ndihmë prej 3.2 miliardë eurosh për projektet e aprovuara ose që janë në zhvillim e sipër në 17 ndërmarrje, përfshirë BASF, BMW dhe Fortum. Masa ka për qëllim të inkurajojë investime më të mëdha në fabrika nga këto dhe ndërmarrjet e tjera evropiane.
Qeveritë kombëtare gjithashtu po kryejnë shuma të mëdha për përpjekjet e baterive, veçanërisht në Gjermani. Në fillim të shkurtit, ministri i saj i ekonomisë, Peter Altmaier, njoftoi një projekt prej 5 miliardë eurosh për qelizat e baterive në Gjermani dhe Francë. Altmaier ka qenë një ithtar kryesor për zhvillimin e një sektori lokal të baterive. Qëllimi, siç e sheh ai, është të ndërtojmë “bateritë më të mira dhe më të qëndrueshme në Gjermani dhe Evropë”. Nuk ka mundësi tjetër, ka thënë ai, nëse prodhuesit e saj automobilistikë do të kenë sukses.

Monitor, 20.02.2020