Publisher is the useful and powerful WordPress Newspaper , Magazine and Blog theme with great attention to details, incredible features...
Browsing Tag

zjarr

TAP i dhuron autoriteteve fikëse zjarri dhe uniforma

Gazsjellësi Trans Adriatik (TAP), në një ceremoni, organizuar me 29 gusht 2017 në ambientet e Ministrisë së Brendshme, i ka dorëzuar autoriteteve shqiptare 600 fikës zjarri shpine dhe 100 uniforma zjarrduruese. Kjo është pjesë e ndihmës…

Pa energji dogana e Hanit të Hotit, shkak zjarri

Operatori i Shpërndarjes së Energjisë Elektrike ka stakuar linjën L30-55/1 Koplik 220 -Vukpalaj për arsye sigurie, pasi ka rënë zjarr në afërsi të Bajzës. Nga stakimi pa energji janë n/stacioni Koplik, Bajzë, Vukpalaj dhe dogana Hani…

Ekspertët: Të vendoset sistem alarmi për gazin

Pajisja me sistem detektues dhe autobllokues të furnizimit me gaz, sipas ekspertëve është masa urgjente që duhet të marrin restorantet, baret, por dhe konsumatorët familjarë për të parandaluar rrezikun nga gazi i lëngshëm. “Çdo biznes…

Elbasan, zjarr në një banesë, shkak gazi

Dyshohet se një bombol gazi ka shpërthyer në një banesë në Elbasan, asfiksohet një e moshuar që ndodhej brenda. E moshuara e asfiksuar është dërguar me urgjencë në spital ndërsa nga banesa është përfshirë nga flakët. Ende nuk dihet…

Zjarr në një fast food, shkak shkëndija elektrike

Një ‘Fast Food’ në kryeqytet është përfshirë nga flakët mesditën e sotme. ‘Fast Food’ ndodhet në rrugën e Elbasanit. Mësohet se shkak kanë qenë disa kabllo që janë përfshirë nga flakët. Nga zjarri nuk pati të lënduar e ndërsa raportohet…

Vlorë, zjarr në depo, shkak shkëndija

Një zjarr ka rënë në një depo veglash në lagjen 29-Nëntori në qytetin e Vlorës. Zjarri ka rënë në banesën e shtetasit B.H ndërsa zjarrfikësja ka mbërritur në vendngjarje për të shuar flakët. Si pasojë e zjarrit nuk ka të lënduar…

Vlorë, zjarr në banesë, shkak shkëndija elektrike

Rreth orës 10:00, në lagjen "Partizani" të qytetit të Vlorës, ka rënë zjarr në një banesë. Ngjarja ka ndodhur në rrugën drejt vendit të quajtur "Kuzum Baba", ku është përfshirë nga flakët një banesë private, në pronësi të shtetasit I.A.,…

Shpërthim në një central bërthamor në Francë

Një shpërthim është verifikuar rreth orës 10 të paraditës së të enjtes në çentralin bërthamor të lokalitetit Flamanville të Francës. Sipas informacioneve të ofruara nga mediat lokale, nga shpërthimi mund të ketë pasur të plagosur,…

Gjirokastër, zjarri lë pa drita qytetin

Një zjarr i fuqishëm ka rënë në një kompleks në qendër të Gjirokastrës. Ngjarja ka ndodhur në lagjen ‘’18 shtatori'', në një godinë 4-katëshe. Burime për Report Tv bëjnë me dije se nuk ka lënduar nga zjarri, por vetëm dëme të…

Pogradec, zjarri u shkaktua nga një shkëndijë elektrike

Detaje të reja janë zbuluar nga policia për zjarrin në banesë ku humbi jetën një person, në fshatin Bishnicë të Pogradecit. Mësohet se 30-vjeçari Ilirjan Elezi ka humbur jetën për shkak të asfiksisë, ndërsa si pasojë e zjarrit në banesë…