Publisher is the useful and powerful WordPress Newspaper , Magazine and Blog theme with great attention to details, incredible features...

Testet e reja për matjen e emisioneve të CO2

Duke nisur nga 1 Shtatori i këtij viti, një test i ri për matjen e emisioneve nga automjetet, i quajtur WLTP, do të aplikohet për të gjithë modelet e reja të makinave që hyjnë në tregun europian.

Një vit më pas, testi laboratorik do të shtrihet edhe tek të gjitha makinat e reja të shitura përgjatë Bashkimit Europian.

Ky testim i ri do të sjellë kushte më realistike për matjen e emisioneve si CO2 se sa testi aktual laboratorik NEDC. Ai do të ofrojë përllogaritje më të sakta për konsumin e karburantit dhe emisionet e një makine, por do të ketë ndikime edhe në taksimin e automjeteve.

Aktualisht, 19 shtete anëtare aplikojnë taksim për CO2 tek makina, bazuar tek vlerat e tyre laboratorike. Duke qenë se testi i ri është më i vështirë, do të rezultojë në vlera më të larta për të njëjtin automjet, çka do të ketë një impakt negativ në taksimin e automjeteve.

Shoqata e prodhuesve të automjeteve i bën thirrje qeverive të këtyre vendeve të marrë masa që konsumatorët të mos preken nga testi i ti.

“Qeveritë kombëtare duhet të veprojnë për t’u siguruar se taksimi në bazë të CO2 do të jetë i drejtë, meqenëse WLTP do të rezultojë në vlera më të larta për të njëjtin automjet. Nëse nuk e bëjnë një gjë të tillë, barra financiare do t’i bjerë drejtuesve”, shkruan njoftimi i ACEA.

Duke nisur nga Shtatori i 2017, një model me vlera 100g CO2 për kilometër do të rezultojë në 120g CO2/km sipas testit të ri.

Scan Tv,  27.07.2017